هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران متافو

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران متافو

نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، برای هجدهمین بار زمینه آن را ایجاد کرده است که بازاری به وسعت جهان را تجربه کنید. نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت فلزات و مواد در ایران و خاورمیانه، در سال 1400 پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته آماده برگزاری است. بخش‌های مهم این نمایشگاه شامل آهن و فولاد، قالب‌سازی، ریخته‌گری، آهنگری، فلزات غیر آهنی، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی، ماشین‌کاری، معدن و صنایع معدنی، کوره‌های صنعتی و پروژه‌های صنعت و معدن هستند و متخصصان و پیشروان این صنایع از ایران و کشورهایی مانند ایتالیا، چین و روسیه در آن حضور به هم می‌رسانند.

نمایشگاه بین‌المللی متالورژی با همکاری 30 تشکل مهم این حوزه برگزار می‌شود و غرفه‌هایی را به شرکت‌های پرآوازه و معتبری مانند ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خراسان، فولاد مبارکه اصفهان، آیین صنعت و شرکت آلومینیوم ایران اختصاص می‌دهد. لازم به ذکر است که در این نمایشگاه، تنها کالاهایی مجاز به عرضه هستند که در چهارچوب موضوع نمایشگاه و دارای کیفیت بالا بوده و توان رقابت با نمونه‌های خارجی را داشته باشند.

اهداف نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو

به کمک نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو، بستری ایجاد می‌شود تا ارتباطات سازنده‌ای میان صنایع مختلف با مشتریان داخلی و خارجی شکل بگیرد و بخش‌های مختلف روند تولید شامل تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان مواد خام، شرکت‌های خدمات صنعتی و سرمایه‌گذاران فعال به یکدیگر مرتبط شوند. نمایشگاه متافو همچنین توانسته است زمینه‌ای برای متخصصان و افراد حرفه‌ای در صنایع فلزات و مواد ایجاد کند تا دانش تخصصی، تجربه و دستاوردهای فنی خود را با سایرین به اشتراک بگذارند.

از طرف دیگر، به‌واسطه این نمایشگاه فرصتی ایجاد می‌شود تا شرایط بازار و نیاز مشتریان را بهتر شناخت و بزرگ‌ترین رقبا و خدمات و محصولات جدید آن‌ها را بررسی کرد. ازجمله خدمات شرکت نماگر (برگزارکننده نمایشگاه) برای راحتی بیشتر شرکت‌کنندگان این رویداد، می‌توان به اینترنت وای فای در تمام بخش‌های نمایشگاه و پارکینگ مناسب و ایمن اشاره کرد.

تاریخ و محل برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی

شرکت نماگر به‌عنوان یکی از پر سابقه‌ترین و معروف‌ترین برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی، امسال نیز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو را بر عهده گرفته است. این نمایشگاه توانسته است تأییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های جهانی (UFI) را به دست بیاورد و مورد استقبال بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی و صنایع داخلی واقع شود. نمایشگاه ایران متافو از 14 تا 17 آذرماه 1400 و به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر و پذیرای حضور گرم شما است.

بخش‌های هجدهمین نمایشگاه ایران متافو

هر یک از بخش‌های نمایشگاه، زیرمجموعه‌هایی را شامل می‌شوند که محدوده غرفه‌های قابل رزرو را برای شرکت‌ها مشخص می‌کنند. بر این اساس، شرکت‌ها و مشاغل فعال در زمینه مواد اولیه و مواد معدنی، انواع محصولات فولادی، ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع فولاد، فولاد خام و آلیاژهای آهن و همچنین کارخانه‌های آهن و فولاد در بخش آهن و فولاد نمایشگاه جا می‌گیرند. در این دسته‌بندی، غرفه‌های ریخته‌گری، ماشین‌کاری، قالب‌سازی و آهنگری به‌عنوان یک بخش مجزا شناخته می‌شوند. در این بخش می‌توان غرفه‌های مربوط به انواع روش‌های برشکاری، جوشکاری و تجهیزات جوش، ماشین‌کاری و دریلینگ، انواع روش‌های ریخته‌گری، آبکاری و پوشش دهی، آهنگری و فورج و همچنین قالب‌سازی و انواع قالب را مشاهده کرد.

در غرفه‌های بخش فلزات آهنی، صنایع مربوط به مس، سرب، آلومینیوم، روی و سایر فلزات گران‌قیمت مانند طلا، نقره و…، فرآوری فلزات و تولید محصولات فلزی غیر آهنی و همچنین اکتشاف و استخراج فلزات غیر آهنی جای می‌گیرند. انواع شرکت‌های مرتبط با مواد معدنی فلزی و غیرفلزی، ماشین‌آلات سنگین، پیمانکاری معادن، کائه آرایی و فرآوری، انواع تجهیزات معدن، انواع زغال‌سنگ و کک و غرفه‌های مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف، حفاری و استخراج ازجمله غرفه‌هایی هستند که در بخش معدن و صنایع معدنی قرار می‌گیرند.

به شرکت‌های فعال در صنایع کوره‌ها، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی یک بخش مجزا اختصاص داده می‌شود. این شرکت‌ها در صنایع مرتبط با سرامیک‌ها، نسوزهای شکل دار و بی‌شکل، عایق‌ها و مواد الیافی، انواع کوره‌های صنعتی و قطعات و تجهیزات نسوز فعالیت می‌کنند. آخرین بخش متعلق به پروژه‌های صنعت و معدن است و غرفه سازی در آن‌ها توسط فعالین حوزه انواع پروژه‌های معدنی، نیروگاهی، راه‌سازی و عمرانی، تحقیقاتی صنعتی، صنایع فولاد و فلزات غیر آهنی، سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پروژه، خدمات پیمانکاری، بیمه، مشاوره، تکمیل پروژه و طرح‌های توسعه‌ای و… انجام می‌شود.

ثبت‌نام در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو

متقاضیان ثبت‌نام در نمایشگاه متافو 1400 می‌توانند از طریق سایت اصلی نمایشگاه اقدام کنند. انتخاب محل غرفه‌های این نمایشگاه نیز به‌صورت اینترنتی و در سامانه جانمایی آنلاین امکان می‌پذیرد. به‌این‌ترتیب، متراژ غرفه موردنظر خود را می‌توانید با در نظر داشتن محدوده قابل انتخاب، در سایت ایران متافو مشخص و رزرو کنید.

 

پاسخگوی آنلاین