درباره آیین صنعت

پانزده سال تلاش؛ پانزده سال درخشش در صنعت

درباره شرکت نورد فولاد آیین صنعت

شرکت نورد فولاد آیین صنعت از سال ۱۳۸۳، با مدیریت جناب مهندس احمد حیدری‌مهر به صورت جدی فعالیت خود را در زمینه تولید و تامین انواع میلگرد ساده و صنعتی، میلگرد آجدار و نیز انکر بولت آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۳۹۷ برای سهولت در امر خرید و اطلاع‌رسانی دقیق به مشتریان خود، وبسایت اینترنتی آیین صنعت را راه‌اندازی کرد.
در مجموعه تولیدی آیین صنعت یکی از باکیفیت‌ترین محصولات فولادی در سطح کشور تولید و عرضه می‌شود. خط تولید ویژه در این شرکت، دلیل خروجی باکیفیت محصولات آن است. در این خط تولید بیلت‌ها یا شمش‌های آهن به میلگرد خام تبدیل می‌شوند. همچنین، سایزهای تولیدی مختلف کاربردهای متفاوتی در صنایع دارند.

میلگرد ساده در برابر میلگرد آجدار نام‌گذاری شده و به میلگردهایی با سطح صاف، صیقلی و بدون آج اطلاق می‌شود. میلگردهای آجدار کاربردهای متفاوتی نسبت به میلگرد ساده دارند.

کاربرد محصولات ما در آیین صنعت صنعتی و ساختمانی است. صنایعی نظیر خودروسازی، پیچ و مهره و ماشین‌آلات صنعتی و کشاورزی، در زمره این صنایع هستند.

جداول وزنی محصولات به تفکیک در دسترس است. اگر برای خرید میلگرد ساده صنعتی و یا میلگرد آجدار به مشاوره و راهنمایی احتیاج دارید، کادر مجرب فروش ما برای پاسخ‌گویی در خدمت شما هستند. کارشناسان ما ضمن ارائه مشاوره می‌توانند به‌روز‌ترین قیمت‌ میلگرد ساده موجود را در اختیار شما بگذارند.

ما در آیین صنعت آماده همکاری با صنایع و شرکت‌های مختلف و صادرات محصولات به کشورهای دیگر هستیم. آیین صنعت تولید و تامین‌کننده انواع میلگرد ساده، صنعتی و میلگرد آجدار از سایز ۱۸ تا ۴۲ با بهترین کیفیت است.

جداول وزنی محصولات به تفکیک در دسترس است. اگر برای خرید میلگرد ساده صنعتی و ساختمانی به مشاوره و راهنمایی احتیاج دارید، کادر مجرب فروش ما برای پاسخ‌گویی در خدمت شما هستند.

آیین صنعت تولید و تامین‌کننده انواع میلگرد پولیش از سایز ۱۸ تا ۴۲ (تک پولیش و دو پولیش) ،انواع میلگرد ترانس و کششی، انواع میلگرد آجدار و انکربولت است.

گالری تصاویر

سوالی ندارید؟