مناسب‌ترین قیمت میلگرد ساده

مناسب‌ترین قیمت میلگرد ساده

میلگرد یکی از مهم‌ترین و پرتقاضاترین مقاطع فولادی است که در انواع ساده و آجدار، تولید و عرضه می‌شود. میلگردهای ساده، سطحی بدون آج و صاف دارند و جزو آرماتورهای نرم دسته‌بندی می‌شوند. با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فرد آرماتورهای ساده، در صنایع مختلف از جمله صنعت ساخت ‌و ساز و راه‌سازی از آن استفاده می‌شود. بنابراین، نوسانات روزانه نمودار قیمت میلگرد ساده می‌تواند بر سرنوشت پروژه‌های زیادی تأثیر بگذارد. این در حالی است که امکان خرید میلگرد ساده با مناسب‌ترین قیمت تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد. اگرچه فعالان صنعت در پی مناسب‌ترین قیمت میلگرد ساده هستند. برای بررسی این عوامل و روش خرید میلگرد با بهترین قیمت، در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت انواع میلگرد ساده

آرماتورهای ساده یا A1 در دو مدل کلافی و شاخه‌ای تولید می‌شوند. انواع کلافی شامل سایزهای 5.5، 6.5، 8، 10 و 12 هستند و آرماتورهای شاخه‌ای در سایزهای 8 تا 40 تولید می‌شوند. میلگردهای ساده عمدتاً در ساخت اتصالات صنعتی و ساختمانی مانند پیچ و مهره، تولید قطعات خودروسازی و همچنین اتصالات زیربنایی در راه‌سازی کاربرد دارند.

انواع مختلف میلگرد ساده با توجه به کاربرد خود، قیمت متفاوتی دارند. برای مثال، میلگردهای گالوانیزه به دلیل برخورداری از یک پوشش ضدزنگ و مقاوم در برابر مواد خورنده و رطوبت، کیفیت و طول عمر بیشتری دارند و با قیمت بالاتری در بازار فولاد معامله می‌شوند. با این حال، همواره وزن میلگرد، تعیین‌کننده قیمت آن است. برای به دست آوردن قیمت هر شاخه میلگرد ساده باید وزن دقیق آن را در قیمت روز ضرب کنید.

مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت میلگردهای ساده

مناسب‌ترین قیمت میلگرد ساده و انواع فولاد نظیر میلگرد آجدار تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد. مشخصاتی مانند جنس، سایز و نوع میلگرد از جمله مواردی هستند که کاربرد آن را مشخص می‌کنند و بر قیمت آرماتورها تأثیر می‌گذارند. سایر عوامل تعیین‌کننده قیمت میلگرد ساده، با شرایط بازار فولاد و اقتصاد کشور مرتبط هستند. در اینجا برخی از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت آرماتور A1 را آورده‌ایم:

مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت میلگردهای ساده

 

در خصوص مناسب‌ترین قیمت میلگرد ساده باید اشاره کرد که میزان عرضه و تقاضای بازار از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت مقاطع فولادی است. میلگردهای ساده نمره 10 و 6 بهترین مثال‌ها برای این مورد هستند. آرماتور ساده 10 که با نام فولاد تقویت‌کننده نیز در صنایع شناخته می‌شود، جزء پرکاربردترین میلگردهای A1 است و جهت تقویت سازه‌های بتنی در خمش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد آرماتور ساده 10 در صنعت ساخت‌ و ساز موجب افزایش تقاضای بازار و قیمت بالاتر این محصول نسبت به سایزهای دیگر شده است. از طرف دیگر، آرماتور ساده نمره 6 را داریم که جزو سبک‌ترین میلگردهای موجود در بازار فولاد است. میلگرد 6 ساده به دلیل استحکام پایین، معمولاً در ساخت مفتول و توری به کار می‌رود و عرضه آن محدود است. بنابراین، کمی دشوار یافت می‌شود و با قیمت بالاتری نسبت به سایزهای دیگر به فروش می‌رسد.

تعداد زیادی از تولیدکنندگان فولادی، محصولات خود را در بورس کالا به فروش می‌رسانند. نتیجه عرضه میلگرد در بورس کالا بر بازه قیمت آن در تمام هفته تأثیر می‌گذارد. در صورتی‌ که میلگرد عرضه‌شده در بورس کمتر از میزان تقاضا باشد، رقابت به وجود آمده میان مشتریان منجر به افزایش قیمت می‌شود؛ عکس آن کاهش قیمت میلگرد را به دنبال دارد.

نوسانات دلار با تأثیر بر قیمت مواد اولیه و هزینه‌های تولید، در قیمت‌گذاری میلگرد ساده ایفای نقش می‌کند یکی از عوامل تعیین کننده در مناسب‌ترین قیمت میلگرد ساده است. این عامل تحت تأثیر روابط سیاسی و تصمیمات دولت برای شرایط اقتصادی کشور قرار دارد. پیشبرد مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌های اعمال‌شده بر صنایع کشور، از جمله اقداماتی هستند که با کاهش نرخ ارز و قیمت دلار موجب پایین آمدن قیمت میلگرد ساده می‌شوند.

افزایش هزینه سوخت مصرفی کارخانه‌های فولادی در سال‌های اخیر موجب بالا رفتن هزینه‌های تولید و قیمت محصولات در بازار شده است. هزینه سوخت همچنین با افزایش هزینه‌های حمل و نقل، قیمت میلگردها را در بازار افزایش می‌دهد.

معمولاً میلگرد ساده تهیه‌شده از نزدیک‌ترین کارخانه‌ها، مناسب‌ترین قیمت را دارد. پس برای جست و جوی مناسب‌ترین قیمت میلگرد ساده به شما توصیه میکنیم بعد مسافت با شرکت تامین کننده را در نظر بگیرید. زیرا فاصله کارخانه از محل تحویل سفارش کمتر بوده و هزینه حمل ‌و نقل کاهش می‌یابد. شرکت نورد فولاد آیین صنعت، تولیدکننده انواع میلگرد با بهترین کیفیت است و بخش مهمی از میلگرد مورد نیاز کشور را تأمین می‌کند. آیین صنعت با دسترسی آسان به شاهرگ‌های خطوط حمل ‌و نقل کشور و ارائه خدمات ارسال بار سراسری، امکان ثبت و تحویل سفارش در هر نقطه از کشور با هزینه مناسب را ایجاد کرده است.

خرید میلگرد ساده با مناسب‌ترین قیمت

خرید میلگرد ساده آیین صنعت با مناسب‌ترین قیمت

برای یافتن مناسب‌ترین قیمت میلگرد ساده و خرید در بهترین زمان، لازم است شرایط بازار را به‌ طور روزانه بررسی کنید. تحلیل عوامل مؤثر بر قیمت آرماتورها و پیش‌بینی آن، حرفه‌ای‌ترین روش برای دریافت سیگنال‌های خرید است و به تهیه محصول در بهترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت کمک می‌کند. با مراجعه به سایت آیین صنعت می‌توانید قیمت به‌روز میلگرد ساده را مشاهده کنید. باید اشاره کنیم که مجموعه آیین صنعت همواره انواع با کیفیت میلگرد ساده و صنعتی را با مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه میکند.

سخن پایانی

میلگرد ساده با ویژگی‌های ساختاری منحصربه‌فرد خود، امکان انجام عملیاتی مانند جوشکاری و خم‌کاری را ایجاد می‌کند. بنابراین، کاربرد زیادی در صنایع مهم کشور مانند خودروسازی، ساختمان‌سازی و اجرای پروژه‌های عمرانی کشور دارد. تهیه میلگرد ساده با مناسب‌ترین قیمت، هزینه پروژه را به ‌طور قابل ‌توجهی کاهش می‌دهد و سود شما از پروژه را به حداکثر می‌رساند. شما در نورد فولاد آیین صنعت می‌توانید بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کرده و تجربه خرید بهتری را کسب کنید. پس به شما توصیه میکنیم مناسب‌ترین قیمت میلگرد ساده و صنعتی و همچنین انکربولت را از آیین صنعت بخواهید.

پاسخگوی آنلاین