مشخصات و خرید انکر بولت HKD

مشخصات و خرید انکر بولت HKD

انکر بولت ابزاری است که به هنگام ساخت سازه‌های مختلف، کاربرد فراوانی دارد. از این ابزار اغلب برای اتصال انواع لوازم و اشیاء خارجی به بتن و سایر مصالح پایه استفاده می‌شود. انکر بولت‌ها به‌صورت کلی به دو دسته انکر بولت مکانیکی و شیمیایی تقسیم می‌شوند که هر کدام از آن‌ها دارای انواع مختلفی بوده و کاربردهای گوناگونی نیز دارند. یکی از انواع این انکرها، انکر بولت HKD است. در ادامه قصد داریم تا به‌صورت کامل به معرفی مشخصات این انکر بولت و همچنین نکات قابل‌توجه به هنگام خرید آن بپردازیم.

انکر بولت HKD چیست؟

این انکر بولت در واقع یکی از تولیدات شرکت هیلتی است. عملکرد این ابزار بسیار شبیه به رول پلاک بوده و دقیقا همانند آن برای نصب شدن نیاز به ایجاد حفره در محل مورد نظر دارد. انکر بولت اچ کا دی دارای رزوه داخلی بوده و به کمک ابزار مخصوص می‌توان آن را به‌راحتی نصب نمود. در واقع این انکر نوعی بست است که از آن برای اتصال اجسام مختلف به مصالح پایه سازه نظیر سنگ، بتن و … استفاده می‌شود.

ویژگی‌ها و مشخصات انکر بولت HKD

کاربردهای انکر بولت هیلتی HKD

از عمده‌ترین کاربردهای این انکر می‌توانیم به نصب هرگونه صفحه بر روی فونداسیون و یا بتن اشاره کنیم. بعد از اینکه انکر بولت به‌خوبی درون حفره ایجادشده در بتن قرار گرفت، صفحه فولادی به آن پیچ شده و کاربری پایه‌ای خواهد داشت که از آن برای انجام کارهای مختلف استفاده می‌شود. HKD توانایی باربری متوسطی دارد و از این رو، بیشتر از آن برای ساپورت‌های تأسیساتی برای لوله‌ها، داکت‌های هوا، سیستم‌های آبپاش و اطفاء حریق، اتصالات آسانسور و … استفاده می‌کنند.

 

کاشت و نصب انکر بولت HKD

برای کاشت این ابزار لازم است ابتدا نقطه‌ای را در نظر بگیرید که دارای بتن ترک‌دار نباشد. سپس به کمک یک دریل و مته، در نقطه مورد نظر یک حفره ایجاد کنید. اندازه سوراخ باید دقیقا با اندازه انکر انتخاب‌شده متناسب باشد. بعد از اتمام کار با دریل نیز، باید با کمک یک پمپ مکش و یا یک فرچه مخصوص، گرد و خاک‌های موجود در درون حفره را تمیز کنید. دقت داشته باشید که اگر درون حفره به‌خوبی تمیز نشود، قدرت اتصال نهایی کمتر از حالت استاندارد خواهد شد. در مرحله آخر که سوراخ به‌خوبی تمیز شد، باید انکر بولت HKD را در آن قرار داده و اقدامات لازم برای اتصال را انجام دهید.

به‌طور کلی برای نصب این انکر بولت، به ابزارآلاتی نظیر دریل و مته، پمپ دمنده هوا، چکش و … نیاز دارید. با در اختیار داشتن این ابزار، می‌توانید انکر HKD را کاملا اصولی و درست در جای خود نصب کنید. تولیدکننده این محصول بیان کرده است که چنانچه به هنگام نصب، به بیشتر از یک انکر نیاز داشتید، بهترین فاصله برای آن‌ها 90 میلی‌متر است. این فاصله گفته‌شده به هیچ عنوان نباید کمتر از 60 میلی‌متر شود؛ چراکه در این صورت احتمال ترک خوردن بتن و مصالح وجود خواهد داشت.

قیمت انکر بولت HKD و عوامل مؤثر بر آن

انکر بولت HKD یکی از محصولات کارخانه هیلتی است که مانند سایر محصولات این برند، به نسبت قیمت، کیفیت بسیار مناسبی دارد. از آنجایی که این انکر در ایران تولید نمی‌شود، می‌توان گفت نوسانات ارز، تأثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آن می‌گذارند. همچنین اندازه و ابعاد انکر و متریال به‌کاررفته در ساخت آن نیز از دیگر عوامل تأثیرگذار شناخته می‌شوند.

سخن پایانی

انکر بولت HKD یکی از ده‌ها محصول ساخته‌شده توسط شرکت هیلتی، با مجوز استاندارد از اتحادیه اروپا است. این انکر توانایی تحمل بار متوسطی داشته و از آن برای کاربردهای متنوع متناسب با این ظرفیت بار استفاده می‌شود. نصب و استفاده از این ابزار به‌راحتی امکان‌پذیر است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. از این انکر بولت اغلب برای بتن‌های بدون ترک استفاده می‌شود.

برای ثبت سفارش انواع انکر بولت و یا میلگرد ساده با همکاران ما در آیین صنعت در تماس باشید.

پاسخگوی آنلاین