قیمت انکر بولت 10

قیمت انکر بولت 10

انکر بولت یکی از پرکاربردترین قطعات در سیستم‌های تأسیساتی است که انواع مختلفی دارد. از انکر بولت‌هایی با قطر داخلی 10 میلی‌متر، بیشتر در سیستم تأسیسات و نصب پروفیل استفاده می‌شود. برای مثال می‌توان به وسیله انکربولت 10، لوله‌ها و سیستم‌های اطفا حریق را در سقف نصب کرد. البته باید بگوییم این انکر بولت‌ها دو نمونه هستند که برخی از آن‌ها لبه دار بوده و برخی دیگر هیچ‌گونه لبه‌ای ندارند. از انکر بولت‌های 10 لبه دار می‌توان برای نصب تأسیسات در سقف، دیواره و کف استفاده کرد. ما در ادامه این مقاله می‌خواهیم به کاربرد انواع انکر بولت 10 و قیمت هرکدام از آن‌ها بپردازیم. پس برای کسب آگاهی در این زمینه همراه ما باشید.

انکر بولت 10

انواع انکر بولت با قطر داخلی 10 میلی متر

 

بسته به اینکه مشخصات هر انکر بولت چیست، کاربرد آن در صنایع از کابینت آشپزخانه گرفته تا صنعت خودروسازی متفاوت خواهد بود؛ به همین دلیل لازم است که قبل از خرید با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را خریداری کنید. در ادامه این بخش، مهم‌ترین انواع این قطعه کاربردی را معرفی خواهیم کرد.

 

انکر بولت 10/40 HKD هیلتی

 

مشخصات این انکر بولت به صورت زیر است:

این مدل انکر 10 برند هیلتی، از داخل رزوه است و با دو کد HKD و HKV شناخته می‌شود. انکر 10 کد HKD دارای لبه است و انکر HKV بدون لبه ساخته می‌شود. این محصول، ساخت کشور چین است که از آن برای نصب تأسیسات استفاده می‌شود. به این قطعه، انکر باربری متوسط نیز می‌گویند.

 

نحوه کاشت انکر بولت 10 HKD

 

این مدل انکر بولت‌ها چیزی حدود 2.600 تومان قیمت دارند و محبوبیت آن‌ها بیشتر به دلیل همین قیمت مقرون به‌صرفه است.

 

انکر بولت 10/90 HSA

 

این مدل انکر بولت HSA دارای قطر داخلی 10 میلی متر و طول 90 میلی متر است. جنس این قطعه نیز از آهن بوده و بسیار سخت و مقاوم است و توان باربری بالایی دارد. به همین دلیل از این مدل انکر بولت 10 برای اتصال و نصب تأسیسات استفاده می‌شود.

 

انکر بولت 10 مدل HSV هیلتی

 

این نوع انکر بولت 10 که ساخت کشور آلمان است از جنس فولاد با روکش روی است. ساختار این مدل انکر بولت 10 به شکل رزوه خارجی است. این قطعه چیزی حدود 21.850 تومان قیمت دارد. این نوع انکر بولت نیز با وارد کردن ضربه به داخل حفره هدایت می‌شود و سپس با بستن مهره، لبه‌های داخلی آن باز می‌شوند.

 

عوامل مؤثر بر قیمت انکر بولت‌های 10

 

این نوع انکر بولت‌ها بسته به نوع برندی که دارند متفاوت هستند. ساختار برخی از آن‌ها از داخل رزوه و برخی رزوه خارجی است. قیمت این محصول بیشتر به جنس، قطر مته و طول آن بستگی دارد. برخی از انکر بولت‌های 10 از جنس آهن هستند و مقاومت و توان باربری بسیار بالایی دارند که به طبع، قیمت آن‌ها نیز با سایر انکرها متفاوت است.

 

جدول قیمتی انکر بولت‌های 10

 

مدل
سایز (قطر داخلی و طول انکر)
جنس
قیمت
انکر بولت 10HKD و HKV10 /40فلز
انکر بولت 10HSA10/90آهن
انکر بولت 10HSV10فولاد با روکش روی

انکر بولت 10

سخن پایانی

همان‌طور که در مطالب بالا گفته شد از انکر بولت‌هایی با قطر داخلی 10 میلی‌متر بیشتر در سیستم تأسیسات و نصب اطفا حریق استفاده می‌شود. برخی از این انکر بولت‌ها دارای لبه و برخی از آن‌ها نیز فاقد لبه هستند. قیمت هرکدام از انکر بولت‌ها با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت می‌تواند به دلیل سایز، قطر، طول و جنس انکر باشد. انکر بولت‌های 10 دارای چند مدل هستند و نحوه کاشت اغلب آن‌ها با هم یکسان است. برخی از آن‌ها ساختار داخل رزوه و برخی خارج از رزوه دارند. نکته مهم این است که در زمان استفاده، کاربرد آن‌ها را بشناسید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پاسخگوی آنلاین