آیین صنعت؛ سازنده میلگردهای فولادی

آیین صنعت؛ سازنده میلگردهای فولادی

در آیین صنعت همواره تلاش می‌شود تا بهترین و محکم‌ترین مواد اولیه و تجهیزات انتخاب شود. از سوی واحدهای تولیدی و صنایع سنگین مهندسی نیز همیشه تقاضای فراوانی برای ارائه باکیفیت‌ترین میلگردها و ورقه‌های فلزی وجود دارد. در میان میلگردهای فلزی نیز میلگردهای فولادی طرفداران بیشتری دارند، چرا که هیچ فلزی نمی‌تواند به خوبی فولاد عمل کند. آیین صنعت به عنوان سازنده میلگردهای فولادی مورد نیاز در صنعت و انکربولت در بین صنعتگران کشور شناخته شده است.

فولاد بهترین گزینه برای فعالیت‌های صنعتی است و دلیل آن هم به  کیفیت بالای این فلز و مقرون‌ به صرفه بودن آن برمی‌گردد. میلگردهای فولادی در تمام پروژه‌های ساختمانی و صنعتی کاربرد دارند. بر اساس پروژه مورد نظر ممکن است نوع میلگرد نیز متفاوت باشد.

میلگردهایی که در پروژه‌های ساختمانی کاربرد دارند

زمان خرید میلگرد ساده باید به کاربرد آن نیز توجه کنید. میلگردهای فولادی ضد ضربه با مقاومت بالا در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از پروژه‌های ساختمانی گرفته تا صنایع خودروسازی و بخش حمل‌ونقل، نمی‌توان منکر نقش مهم میلگردهای فولادی بود.

این میلگردها در دو نوع به تولید می‌رسند؛ Hot-finished و Cold-finished. از بین بردن کربن موجود در نیتروژن، نیکل و  مولیبدن فولاد منجر به تولید این میلگرد می‌شود. در صورت استفاده از این نوع میلگردها بهتر است دقت کنید که حتماً ویژگی‌های زیر را داشته باشند.

  1. ظرفیت تحمل وزن سنگین: میلگردها ظرفیت تحمل وزن سنگین را دارند و همین موضوع آن‌ها را به گزینه اول پروژه‌های مختلف صنعتی و تجاری تبدیل کرده است.
  2. قابلیت ضدخوردگی: ماهیت ضدخوردگی میلگردها باعث افزایش دوام آن‌ها می‌شود.
  3. کیفیت بالای سطح میلگردها: سطح میلگردها باید صاف بوده و کیفیت مطلوب را داشته باشند.
  4. مقاومت در برابر زنگ‌زدگی: استفاده از میلگردهایی که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم هستند، اطمینان بیشتری برایتان به همراه خواهد داشت.
  5. جذابیت بصری بالا: میلگردهایی که درخشش فراوان دارند، جذابیت بصری خیر‌ه‌کننده‌ای برای ظاهر پروژه شما به ارمغان خواهند آورد. این میله‌های فولادی از شیرآلات و اتصالات گرفته تا تابلوهای راهنمایی و رانندگی، پله برقی و مترو کاربرد دارند.

شرکت‌های سازنده میلگردهای فولادی

بدیهی است که انتخاب میلگردهای فولادی درجه یک بر افزایش کیفیت پروژه شما تأثیر مستقیم می‌گذارد. بنابراین، انتخاب شرکت عرضه‌کننده میلگردهای باکیفیت و ارتباط با تولیدکنندگان پیشرو در این حوزه، اهمیت فراوان دارد.

روش‌های ارائه خدمت شرکت و گواهینامه‌هایی که کسب کرده را می‌توان به عنوان معیارهایی مناسب برای انتخاب محصولات آن شرکت قلمداد کرد.

چطور سازنده میلگردهای فولادی باکیفیت را تشخیص دهیم؟

محصولات یک شرکت تولید‌کننده و عرضه‌کننده میلگرد که به صورت تخصصی در این حیطه فعالیت می‌کند، باید ویژگی‌هایی داشته باشد. این ویژگی‌ها با دلایلی که محصولات آن شرکت طرفدار پیدا می‌کنند، ارتباط مستقیم دارند. از جمله عللی که مشتریان از خرید محصولات یک شرکت استقبال می‌کنند، عبارت‌اند از:

تمام این عوامل در کنار یکدیگر بر افزایش کیفیت محصولات و خدمات شرکت تأثیر گذاشته و موجب می‌شود تا این محصولات و خدمات به گزینه اول مشتریان تبدیل شود.

شرکت نورد فولاد آیین صنعت، سازنده میلگردهای فولادی به دلیل حفظ کیفیت محصولاتش در صنعت کشور شناخته شده است. برای خرید میلگرد ساده، اطلاع از قیمت میلگرد ساده و هر اطلاعات دیگری درباره میلگرد ساده صنعتی و میلگرد آجدار با ما تماس بگیرید.

 

 

پاسخگوی آنلاین