خرید و قیمت انکر بولت هیلتی

خرید و قیمت انکر بولت هیلتی

برند هیلتی یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین تولیدکننده‌های انواع قطعات تاسیساتی، از جمله انکربولت مکانیکی، در دنیا است که مدل‌های متنوعی از آن را به بازار عرضه می‌کند. کلیه انکر بولت‌های تولید شده توسط این برند دارای تأییدیه‌ی ETA Optiony هستند و هر کدام از آن‌ها کاربردهای متفاوتی دارند که شما بسته به کار و اتصالی که می‌خواهید انجام دهید، می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. ما سعی داریم در این مقاله راهنمایی‌های لازم را برای خرید انکر بولت هیلتی در اختیار شما قرار دهیم؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

انواع انکر بولت‌های هیلتی

انکر بولت‌های هیلتی انواع مختلفی دارند که به بررسی مشخصات و قیمت خرید هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

انکر بولت HSA هیلتی

این نوع انکر بولت بیشتر برای اتصال بتن‌های بدون ترک، مانند نرده‌ها، راه پله، گاردریل و… استفاده می‌شود و جنس آن از فولاد کربن روی اندود شده ضد خوردگی و استیل ضد زنگ است.

انکر بولت HSA هیلتی، دارای ویژگی‌هایی اعم از قابلیت نصب و تنظیم بسیار سریع و آسان، مقاومت باربری بسیار بالا، طول زیاد مناسب اتصالات در سازه‌های چوبی، مقاومت در برابر آتش سوزی و حرارت بالا و فاصله از لبه کم است.

این نوع انکر بولت، خود نیز دارای انواع مختلفی مانند HSA گالوانیزه، HSA-F گالوانیزه گرم، HAS-R فولاد ضد زنگ A4، HAS-R2 فولاد ضد زنگ A2 و HAS-BW واشر بزرگ گالوانیزه است که هر یک، بسته به میزان مقاومت، کاربردهای متفاوتی دارند.

مشخصات و قیمت انکربولت HSA هیلتی

این انکر بولت هیلتی، چیزی حدود 17.750 تومان قیمت دارد. سایز این قطعه M6 تا M20 و طول آن از 75 تا 175 میلی‌متر متفاوت است.

قیمت انکر بولت هیلتی

انکر بولت HST3 هیلتی

از انکر بولت HST3 هیلتی برای اتصال بتن‌های ترک خورده و بدون ترک استفاده می‌شود. جنس این مدل انکر بولت هیلتی نیز از فولاد کربن روی اندود شده ضد خوردگی و استیل ضد زنگ است. این مدل دارای ویژگی‌های بسیاری مانند عملکرد بسیار خوب در مقادیر بار لرزهای کلاس C1 و C2، مقاومت بالا در برابر آتش سوزی، دارای تأییدیه‌های ایمنی ETA، Fire، Seismic و BZS/Shock، افزایش درصد درگیری در ترکیب با پوشش بهینه شده، انعطاف پذیری بالا و… است.

انواع انکر بولت HST3 هیلتی شامل HST3 فولاد کربن روکش گالوانیزه شفاف، HST3-R فولاد ضد زنگ A4، HST3-BW فولاد کربن روکش گالوانیزه، HST3-R-BW فولاد ضد زنگ A4 هستند که مشخصه‌های اصلی آن‌ها، تفاوت زیادی با یکدیگر دارند و به همین دلیل کاربرد آن‌ها نیز متفاوت است.

 

مشخصات و قیمت خرید انکربولت HST3 هیلتی

 

سایز این انکر بولت از M10 تا M16 و طول آن از 75 تا 175 میلی‌متر است. قیمت آن نیز چیزی حدود 29000 تومان، تمام خواهد شد.

 

انکر بولت باربری سنگین HSL3 هیلتی

 

این مدل انکر بولت هیلتی برای اتصالات ماشین آلات، ستون‌های فولادی، ساپورت لوله کشی‌های سنگین، پمپ‌ها، کناف‌ها، تجهیزات پزشکی، جرثقیل‌ها، بالابر اتومبیل‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس این انکر بولت نیز از فولاد کربن روی اندود شده ضد خوردگی است.

از ویژگی‌های انکر بولت HSL3 می‌توان به داشتن تاییدیه ETA برای بتن بدون ترک و ترک‌دار، صلاحیت لرزه‌ای ICC-ES/AC برای بتن ترک‌دار و بدون ترک، قابلیت کنترل نیرو، جهت انجام انبساط دلخواه، ظرفیت باربری برشی و تنشی بسیار بالا و… اشاره کرد.

 

مشخصات انکر بولت HSL3

 

سایز این مدل انکر بولت از M8 تا M24 و طول آن نیز از 98 تا 205 میلی‌متر متفاوت است.

 

انکر بولت باکیفیت از کجا بخریم؟

 

با توجه به کاربرد گسترده انواع انکر بولت لازم است که این قطعه را از محل مطمئنی خریداری کنید. شرکت آیین صنعت با ارائه انواع قطعات صنعتی در رنج‌های قیمتی و کیفی مختلف، امکان پیاده‌سازی انواع سازه‌ها در محیط‌های متفاوت را در اختیار شما قرار داده است.

آیین صنعت در سال 1383 فعالیت خود را در راستای تولید و توزیع میلگرد ساده صنعتی شروع کرد. این شرکت اکنون در زمینه تولید انواع میلگردهای ساده صنعتی، انواع میلگرد پولیش، میلگرد ترانس روغنی، میلگرد ساده و انواع انکر بولت فعالیت می‌کند.

برای خرید و به دست آوردن اطلاعات کافی درباره مشخصات و قیمت انکر بولت‌های آیین صنعت، می‌توانید به سایت رسمی این شرکت مراجعه نمایید. این شرکت دارای کادر بسیار مجرب فروش است که به بهترین شکل، پاسخگوی مشتریان هستند؛ پس اگر نیاز به مشاوره تخصصی داشتید، همین الان با تیم آیین صنعت تماس بگیرید.

سخن پایانی

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره کردیم انکر بولت‌های هیلتی انواع مختلفی دارند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌ها، مزایا و همچنین کاربردهای بسیاری دارند. قیمت این انکر بولت‌ها نیز با توجه به ویژگی و جنس آن‌ها متفاوت است. شما می‌توانید برای خرید انکر بولت‌های هیلتی بسیار باکیفیت، به سایت آیین صنعت مراجعه کنید. علاوه بر این‌ها، همان‌طور که در مطالب بالا گفتیم، هر کدام از این انکر بولت‌های هیلتی نیز انواع و مدل‌های مختلفی دارند که شما با توجه به نوع اتصالی که می‌خواهید انجام دهید، می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

جهت خرید انواع میلگرد ساده، میلگرد آجدار و محصولات فولادی با همکاران ما در آیین صنعت در ارتباط باشید.

پاسخگوی آنلاین