قیمت میلگرد ساده یزد

قیمت میلگرد ساده یزد در بازار امروز

سرفصل ها

قیمت میلگرد ساده یزد موضوع این ساعت از مقاله ما است، ابتدا به بررسی تاریخچه‌ی کارخانه فولاد یزد می‌پردازیم و سپس قیمت میلگرد ساده یزد در بازار امروز را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در دهه ۵۰، با سرعت گرفتن توسعه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در ایران، نیاز به آهن و فولاد به‌طور چشمگیری افزایش یافت، و این ضرورت باعث شد تا کارخانه‌های فولاد مانند فولاد یزد برای تأمین این نیازها به‌سرعت رشد و توسعه پیدا کنند.

کارخانه میلگرد ساده یزد

درسال 1358 فولاد احرامیان یزد افتتاح شد تا به برخی از نیازهای ما پاسخ بدهد، بعد از گذشت چند سال با افتتاح خطوط کشش و سنگ زنی میلگرد این کارخانه به جمع تولیدکنندگان میلگردساده اضافه شد.خط تولید میلگرد ساده یکی از خطوط تولید این کارخانه میباشد که بخشی از نیازهای ما را پاسخگو میباشد در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این محصول پر مصرف قرار میدهیم، با ما همراه باشید.

میلگرد و انواع آن چیست؟

میلگرد پروفیلی هست که سطح مقطع دایره ای توپر داره و معمولا آج دار است، میلگرد کاربردهای زیادی داره و حتی در وسایل تزیینی هم از آن استفاده میشه،اما میشه گفت بیشترین کاربرد آن در صنعت  راه  و ساختمان سازی است برای جبران مقاومت کششی بتن، میلگردها را به عنوان عنصر اصلی در ساختمان سازی مشاهده میکنید و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که با وجود اینکه بتن هارا ما عوامل استحکام ساختمان میدونیم اما چیزی که در برابر زلزله ازما محافظت میکند آرماتورها یا همان میلگردها میباشند.

استاندارد میلگردها به 4دسته تقسیم میشود:

  • میلگرد A1 یا میلگرد نرم
  • میلگرد A2 که در طول بدنه آن دارای آج های هم جهت و یکنواخت هست و به  نام دیگری به نام میلگرد آج دار مارپیچ شناخته میشود.
  • میلگرد A3 که میلگرد نیمه سخت است و آج های جناقی دارد و به همین دلیل به آن میلگرد جناقی هم گفته میشود.
  • میلگرد A4 که درجه سختی بسیار بالایی دارد و بنام میلگرد مرکب شناخته میشود.

 

  • میلگرد ساده یزد

معرفی میلگرد ساده یزد

یکی از محصولات صنایع فولاد یزد می باشد که انواع مختلفی دارد، میلگرد ساده یکی از انواع آن می باشد. که با تجهیزات و تکنولوژی روز اروپا ساخته میشود.

به طور کلی میلگرد یا آرماتور یک قطعه فولادی استوانه ای شکل است و غالبا از فولاد با کربن ساخته میشود. این نوع از میلگردها برای افزایش مقاومت کششی بتن و به صورت محدود در ساختمان سازی مورد استفاده قرارمیگیرند.

میلگردهای ساده، در قطرهای متفاتی بین 6 تا 200 میلی متر و به طول 6 یا 12 متر تولید میشوند  و هر کدام، کارایی خاص خود را دارند.

خرید میلگرد ساده یزد

ظرفیت خط تولید میلگرد یزد سالانه 300 هزار تن می باشد. میلگرد یزد دارای مقاومت بالا در برابر عوامل مخرب محیطی و بارهای مکانیکی است.

قیمت میلگرد ساده یزد

شرکت نورد فولاد آیین صنعت تولیدکننده میلگرد ساده به عنوان مرجع و تولید آهن آلات، بهترین قیمت را در اختیارتان قرار میدهد.

قیمت میلگرد های ساده یزد براساس وزن، اندازه و جنس، قطر و شکل ظاهری متفاوت می باشد.

میلگردهای ساده بر اساس جنس و مواد اولیه شامل دسته بندی زیر می باشند:

  • میلگرد اروپایی
  • میلگرد پر کربن
  • میلگرد گالوانیزه
  • میلگرد ساده اپوکسی
  • میلگرد ساده استیل ضد زنگ
  • میلگرد ساده پلیمری

میلگردهای ساده براساس قطر

میلگردهای ساده در اندازه های مختلفی تولید میشوند که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند.

اگر بخواهیم در دسته بندی دیگری قرار دهیم شامل دو دسته صنعتی و نوردی میشوند،دسته

صنعتی دارای کیفیت بسیار بالایی است، دسته بندی نوردی با روش نورد گرم تولید میشود.

کاربرد های میلگرد ساده یزد

  • استفاده در ساختمان های مسکونی
  • استفاده دز پل ها و زیر ساخت های عمرانی
  • کاربرد در پروژه های صنعتی و کشاورزی

نحوه خرید و انتخاب میلگرد ساده یزد

شرکت نورد فولاد آیین صنعت با 20 سال فعالیت بزرگترین مرجع میلگرد در ایران با استفاده از بهترین مواد اولیه

بهترین کیفیت و قیمت را در اختیارتان قرار میدهیم،برای انتخاب میلگرد ساده مناسب و خرید میتوانید به صفحه میلگرد ساده مراجعه فرمایید.

شرکت آیین صنعت امکان خرید آهن به صورت اعتباری و مدت دار و خرید بدون واسطه، در جهت جلب رضایت مشتریان عزیز را فراهم کرده است.

نتیجه گیری وجمع بندی

قیمت میلگرد ساده یزد در بازار امروز به عوامل زیادی بستگی دارد و با توجه به نوسانات بازار خریداران محترم باید به تمامی نکات توجه کنند،برای انتخاب میلگرد ساده مناسب و خرید میتوانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

021-62786

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخگوی آنلاین