به مناسبت راه‌اندازی خط تولید جدید ، تا پایان ماه به صورت محدود تخفیف ویژه‌ای برای مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ایم
قیمت میلگرد ساده کاشان

قیمت میلگرد ساده کویر کاشان در بازار امروز

سرفصل ها

در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت میلگرد ساده کویر کاشان در بازار امروز بپردازیم، قیمت میلگرد ساده کویر کاشان نیز مانند میلگردهای سایر برندها به عوامل مختلفی مانند نرخ ارز، قیمت مواد اولیه مصرفی، میزان عرضه و تقاضا، تورم و… بستگی دارد.

برای شروع شما را با کارخانه فولاد کویر کاشان آشنا می کنیم، با ما همراه باشید:

کارخانه فولاد کویر کاشان

میلگرد ساده کویر کاشان

مجتمع فولاد کویر کاشان در زمینه تولید انواع میلگرد فعالیت دارد، که شامل کاملترین سبد میلگرد از میلگرد آجدار، میلگرد ساده کویر، میلگرد کلاف ساده کویر و میلگرد شاخه ای در کلیه مقاطع مورد نیاز در کشور می باشد.

مجتمع فولاد کویر کاشان در سال 1379 تاسیس شده است و در سال 1381 به بهره برداری میرسد

و با خرید ماشین آلات صنعتی از کمپانی صنعتی آلمانی زیمنس، فعالیت رسمی خودش را از سال 1386 آغاز میکند.

فولاد کویر کاشان دارای کاملترین خط تولید انواع میلگرد ساده و آجدار است که ظرفیت تولید این کارخانه به 350 هزار تن سالانه میرسد.

عمده محصولات تولیدی این کارخانه عبارتند از میلگرد A1 ،A2 ،A3 که هرکدام دارای مشخصات خاص خودش میباشد.

4 نکته ضروری برای خرید میلگرد کویر کاشان

 

میلگرد ساده کویر کاشان

 

1)شناسایی میلگرد کویر

برای شناسایی میلگرد کویر کاشان کافی است علامت تجاری و اختصاصی میلگرد کاشان را روی هر شاخه میلگرد، بررسی نمایید. علامت حک شده روی میلگرد کویر ( KAVIR ) است.

2) موقعیت کارخانه کویر

کارخانه میلگرد کویر کاشان در استان اصفهان شهر کاشان قرار گرفته است. بنابراین ارسال میلگرد از این کارخانه به استان ها و شهرهای مرکزی ایران مقرون به صرفه تر خواهد بود.

3) تولید میلگرد 4

کویر کاشان از جمله تولید کنندگانی است که میلگرد A4 تولید می کند. تولید این نوع میلگرد توسط کارخانجات

محدودی انجام می شود و بهترین نوع آن محصول تولیدی کویر کاسان است.

4) طول شاخه ها در هر بندیل

طول همه شاخه ها در بندیل یکسان است. وجود هرگونه طول کمتر از 12 متر کارخانه ها باعث دور ریز مقدار زیادی میلگرد می شود. طول تمام شاخه های میلگرد کویر کاشان یکسان است.

قیمت میلگرد ساده کویر کاشان

قیمت میلگرد ساده کویر کاشان نیز همانند برندهای دیگر تحت تاثیر هزینه مواد اولیه مصرفی، نرخ دلار، نرخ جهانی، وزن، اندازه و جنس، قطر و شکل ظاهری متفاوت می باشد.

میلگردهای کویر کاشان از با کیفیت ترین میلگردها در بازار ایران است، میلگردهای ساده و آجدار این کارخانه از سایز 8 تا 40 در گریدهای A1 ،A2 ،A3 ،A4  تولید می شود.

تنوع سایزهای میلگرد کویر کاشان و کیفیت بالای این محصول تولیدی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی می باشد خریدار را برای تهیه این محصول بسیار ترغیب می کند چرا که هم پاسخگوی نیاز خریدار بوده

و هم الزامات ساخت را از نظر ایمنی و خواص مواد تامین می کند.

کارخانه مجتمع فولاد کویر کاشان از نظر موقعیت استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل قرار گرفته است،

که از لحاظ موقعیت جغرافیایی به استان های قم، مرکزی، سمنان و خراسان جنوبی نزدیک است و هزینه حمل و نقل به این استان ها مقرون به صرفه می باشد.

میلگرد ساده کویر کاشان به دلیل نوسانات بازار طلا و ارز و همچنین بازار جهانی آهن قیمت مشخصی ندارد به همین دلیل به صورت روزانه قیمت این محصول بروز رسانی می شود.

نتیجه گیری و جمعبندی

با توجه به نوسانات بازار، خریداران باید با دقت و توجه به نکات مهم، تصمیم‌گیری‌های لازم را برای خرید میلگرد انجام دهند.

شرکت آیین صنعت با ارائه میلگرد ساده با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین بدون واسطه، می‌تواند انتخابی مناسب برای تامین نیازهای پروژه‌های شما باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات، به صفحه محصولات میلگرد ساده مراجعه کنید.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین