پرسش‌های متداول میلگرد ساده صنعتی

پرسش‌های متداول میلگرد ساده صنعتی

آیین صنعت، تولیدکننده میلگرد ساده صنعتی و تامین‌کننده انکر بولت و میلگرد آجدار به پرسش‌های متداول میلگرد ساده صنعتی، قیمت میلگرد ساده و خرید میلگرد ساده پاسخ می‌دهد.

آیین صنعت چه میلگردی تولید می‌کند؟

آیین صنعت یکی از تولیدکنندگان انواع میلگرد صنعتی در کشور است که کارخانه و دفتر مرکزی آن در تهران منطقه شادآباد واقع شده است. این شرکت با بسیاری از صنایع داخلی در ارتباط است و میلگرد ساده مورد نیاز آن‌ها را تأمین می‌کند.
تلاش آیین صنعت در تولید این محصول صنعتی، استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه و فراهم کردن میلگردهایی با حفظ استانداردهای صنعتی است.

میلگرد ساده صنعتی چیست؟

میلگرد صنعتی با توجه به نیاز صنایع به میلگرد، تولید و به بازار عرضه می‌شود. میلگرد صنعتی برای مصارف ساختمانی مناسب نیست و تنها از آن در بخش‌های صنعتی استفاده می‌کنند.
برای ساخت میلگرد صنعتی از فولاد استفاده می‌شود. میلگردهای صنعتی از لحاظ قطر و همچنین ساختار با میلگردهای معمولی متفاوت هستند. بیشتر میلگردهایی که در ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند از نوع آجدار هستند.
میلگردهای صنعتی آج ندارند و سطح آن‌ها کاملاً صاف و صیقلی است
قطر این میلگردها معمولاً بیشتر از میلگردهای معمولی است و به مراتب از مقاومت خمشی بیشتری نیز برخوردار هستند.

به مرغوب بودن میلگردها قبل از خرید توجه داشته باشید. میلگردهای مرغوب از مواد اولیه باکیفیت تولید شده‌اند که می‌تواند مقاومت کششی و همچنین پایداری میلگرد را چندین برابر افزایش دهد.

میلگرد کششی و ترانس چیست؟

میلگرد ترانس نوعی میلگرد کششی با مقاومت بالاست که ظاهر زیبا و صیقلی، آن را از دیگر انواع میلگرد متمایز می‌کند. این محصولات آیین صنعت در تراشکاری و برخی صنایع دیگر کاربردهای خاصی دارند.

سطح روی میلگردهای ترانس آیین صنعت به چه کیفیتی است و آیا پس از کشش قابلیت تراش خوب را دارد یا خیر؟

بله، آیین صنعت در این زمینه کیفیت محصولاتش را تضمین می‌کند و سابقه آن هم بر کیفیت محصولاتش صحه می‌گذارد.

آیا میلگرد ساده صنعتی آیین‌صنعت برای کار فورجینگ مناسب است؟

این یکی از پرسش‌های متداول میلگرد ساده است که ممکن است صاحبان صنایع با آن مواجه شوند. در پاسخ باید بگوییم که بله، میلگرد ساده آیین صنعت به خوبی پاسخگوی کار فورج می‌باشد.

آیین صنعت در کدام استان‌های ایران فعال است و می‌تواند محصول ارائه کند؟

شرکت نورد فولاد آیین صنعت در تمام استان‌های سراسر کشور فعال است و می‌تواند با بهترین امکانات حمل و نقل محصولات را به دست مصرف‌کنندگان برساند.

آیا خرید میلگرد ساده آیین صنعت برای کاربرد به صورت خام مناسب است؟

برای خرید میلگرد ساده نظیر میلگرد ساده Ck45 برای استفاده به صورت خام باید به سطح مقطع آن توجه کنید. خرید میلگرد از آیین صنعت این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولات هم از لحاظ گرد بودن سطح مقطع و هم از لحاظ صاف و صیقلی بودن سطح محصول باکیفیت هستند.

آیا قیمت میلگرد در سایت آیین صنعت به‌روز است؟

بله، تلاش همکاران ما در وبسایت آیین صنعت بر این است که تازه‌ترین تغییرات قیمت در بازار این محصول را در وبسایت ثبت نمایند. اگر در خرید میلگرد از جمله میلگرد ساده 10 یا اطلاع از قیمت آن پرسش یا ابهامی دارید می‌توانید با همکاران متخصص ما در آیین صنعت تماس حاصل کرده و از مشاوره حرفه ای و پیش بینی قیمت میلگرد توسط همکاران خبره ما بهره‌مند شوید.

چگونه باید میلگرد مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید؟

خرید از آیین صنعت به دو روش حضوری و غیرحضوری امکان‌پذیر است. روش نخست مراجعه به کارخانه واقع در شادآباد تهران و مشاوره و خرید حضوری است.
روش دوم ثبت سفارش از طریق همین وبسایت است تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و مراحل خرید را پیگیری نمایند.

هزینه حمل و نقل میلگرد چقدر است؟

هزینه حمل و نقل بسته به نوع وسیله نقلیه، میزان سفارش بار و مقصد متفاوت است.

این نوشته مجموعه‌ای بود از پرسش‌های متداول میلگرد ساده که تلاش کردیم پاسخ‌هایی کوتاه و رسا به آن‌ها بدهیم. اگر سؤال دیگری در ذهن شما درباره این محصول وجود دارد، برای ما کامنت بگذارید.

پاسخگوی آنلاین