لایو اینستاگرامی تحلیل بازار میلگرد ساده صنعتی با حضور مهندس حیدری‌مهر

لایو اینستاگرامی تحلیل بازار میلگرد ساده صنعتی با حضور مهندس حیدری‌مهر

ساعت ۲۱ روز جمعه آینده ۱۱ مهرماه ۹۹،  قرار است جناب آقای مهندس احمد حیدری مهر، مدیرعامل شرکت نورد فولاد آیین صنعت و عضو تعاونی نوردکاران فولاد ایران، مهمان لایو تحلیلی صفحه اینستاگرام فولاد ۲۴ باشند. موضوع این گفت‌وگو، تحلیل بازار میلگرد ساده صنعتی و بررسی وضعیت خرید و فروش و قیمت این مقطع فولادی در حال حاضر است.

شرکت نورد فولاد آیین صنعت

شرکت نورد فولاد آیین صنعت از سال ۱۳۸۳ به صورت جدی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع میلگرد ساده و صنعتی آغاز کرده است.

در مجموعه تولیدی آیین صنعت یکی از باکیفیت‌ترین میلگردهای ساده در سطح کشور تولید و عرضه می‌شود.

کاربرد محصولات آیین صنعت عمدتاً صنعتی است و صنایعی نظیر خودروسازی، پیچ و مهره و ماشین‌آلات صنعتی و کشاورزی، در زمره این صنایع قرار می‌گیرند.

فولاد۲۴ و تحلیل بازار میلگرد ساده صنعتی

صفحه اینستاگرام فولاد ۲۴، وابسته به وبسایتی به همین نام است که به عنوان بستری آنلاین برای معرفی محصولات آهن و فولاد فعالیت می‌کند. این پایگاه اینترنتی بستری است برای ارتباط فعالان صنعت آهن و فولاد اعم از تولید کنندگان، عمده فروشان، توزیع کنندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان با یکدیگر است.

این صفحه در سلسله لایوهای اینستاگرامی وضعیت بازار محصولات آهن و فولاد را با متخصصان و فعالان این صنعت به بحث می‌گذارد. که تصمیم برای خرید میلگرد ساده و میلگرد آجدار را برای شما آسان می‌کند.

وضعیت بازار میلگرد در روزهای گذشته

در روزهای گذشته بازار مقاطع فولادی هم مانند بسیاری دیگر از بخش‌های اقتصاد کشور تلاطم‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است.  رشد مستمر نرخ ارز،  منجر به افزایش قیمت شمش و مقاطع فولادی در بورس کالا  و بازار آزاد شده است.

گر چه همواره عوامل موثر دیگری هم بر قیمت میلگرد ساده مثل قیمت شمش های آهن صادراتی، قیمت دلار نیمایی، تاثیر قیمت شمش آهن در بورس بر روی میلگرد و قیمت حمل و نقل وجود دارد، نمی‌توان نادیده گرفت که مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل، جهش چشمگیر قیمت ارز است. تمام عوامل خرد و کلان دیگر هم می‌توانند به نوعی متأثر از همین موضوع باشند.

بازار مقاطع طویل در روزهای گذشته تحت‌تاثیر قیمت نجومی دلار، شمش و نبود تقاضا بود. به طوری که بار دیگر بازار به دلیل سخت شدن تصمیم‌گیری، دچار رکود تورمی شد.

در این میان، میلگرد بیشترین افزایش قیمت را در میان مقاطع طویل تجربه کرد.

بیننده این گفت‌و گو باشید

آیا در صورتی که قیمت دلار در هفته آینده کاهش یابد، شاهد کم شدن قیمت مقاطع طویل خواهیم بود؟ اگر قیمت دلار مهار نشود، کاهش قیمت مقاطع فولادی منطقی خواهد بود؟

در این لایو درباره این موضوع و موضوعات دیگر مرتبط با صنعت میلگرد ساده بحث و گفت‌و‌گو خواهد شد. از شما دعوت می‌شود بیننده این لایو در صفحه اینستاگرام آیین صنعت باشید.

پاسخگوی آنلاین