قیمت و خرید انکر بولت مدل HSA

قیمت و خرید انکر بولت مدل HSA

در خصوص قیمت و خرید انکر بولت HSA باید اشاره کرد که انکر بولت یکی از ابزارآلات مهم و ضروری در ساخت انواع سازه‌های مختلف محسوب می‌شود که برای اتصال سایر اشیاء به مصالح پایه نظیر بتن، سنگ و … کاربرد دارد. انکر بولت‌ها معمولا در مدل‌ها، اندازه‌ها و انواع گوناگونی ساخته می‌شوند که هر کدام در جای متفاوتی به کار می‌روند. یکی از مدل‌های انکر که بسیار شناخته‌شده بوده و برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، انکر بولت مدل HSA-10/90 است. در ادامه با مشخصات این انکر و همچنین نکات قابل ‌توجه درباره آن آشنا خواهیم شد.

انکر بولت مدل HSA-1090 چیست؟

اگر بخواهیم به‌صورت کلی انکر بولت‌ها را دسته‌بندی کنیم، باید بگوییم که تمام انکرها در دو دسته شیمیایی و مکانیکی قرار می‌گیرند. انکر بولت مدل HSA-1090 یکی از انکرهای مکانیکی بوده که حالت منبسط شونده دارد. از این انکر بولت برای بتن‌های بدون ترک استفاده می‌شود و می‌توان به کمک آن یک اتصال بسیار ایمن و مستحکم به وجود آورد.

ابعاد انکر بولت مدل HSA-1090 چقدر است؟

این انکر بولت مکانیکی با کد 1090 شناخته می‌شود که قطر و طول آن را نشان می‌دهد؛ به این معنا که قطر این محصول برابر 10 میلی‌متر بوده و طول HAS-1090 هم 90 میلی‌متر است. دانستن ابعاد انکر بولت‌ها یکی از الزاماتی است که باعث می‌شود کاشت و نصب آن‌ها به‌درستی انجام شود تا بتوانیم اتصالی با حداکثر استحکام را داشته باشیم.

 

کاشت و نصب انکر بولت HSA

برای کاشت انکر بولت مدل HSA-1090 شما نیاز به یک دریل و مته 10 میلی‌متری، چکش، پمپ مکنده هوا و فرچه دارید و باید مراحل زیر را طی کنید:

نکته مهم: فرآیند تمیز سازی را سه بار انجام دهید تا هیچ‌گونه آلودگی درون حفره باقی نماند. وجود ذره‌ای آلودگی درون سوراخ باعث می‌شود که اتصال شما به مقدار کافی محکم و قوی نشود.

ویژگی‌های انکر بولت مدل HSA-1090

جنس انکربولت HSA

به دلیل اینکه برای ساخت انکر HSA از مواد مختلفی استفاده می‌شود، می‌توان این محصول را بر اساس جنس طبقه‌بندی کرد. انواع مختلف HAS-1090 در یکی از زیر دسته‌های گالوانیزه، گالوانیزه گرم، فولاد ضدزنگ A4 یا A2 قرار می‌گیرند. می‌توان گفت انکر بولت HSA ساخته‌شده از فولاد و روکش روی که به نام گالوانیزه هم مشهور است، یکی از پرکاربردترین انکر بولت‌های مکانیکی است که در ساخت سازه‌ها استفاده می‌شود.

قیمت انکر بولت HSA

قیمت این مدل انکر بولت همواره در حال نوسان است؛ چراکه در ایران تولید نمی‌شود و عوامل متعددی بر روی آن تأثیر می‌گذارند. اولین عامل مؤثر در این زمینه، نوسانات ارز است. افزایش و یا کاهش قیمت ارز تأثیری مستقیم بر روی قیمت انکر بولت HAS-1090 خواهد گذاشت.

عامل مؤثر بعدی مربوط به وزن محصول است؛ طبیعتا هرچه انکر سنگین‌تر باشد، متریال بیشتری در آن به کار برده شده و قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. نوع متریال به‌کاررفته در ساخت رول بوت نیز بر روی قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت.

سخن پایانی

یکی از پرکاربردترین انکر بولت‌های مکانیکی را می‌توان انکر بولت مدل HSA-1090 دانست که از آن در انواع سازه‌ها برای دستگیره‌ها، راه‌پله‌ها، نرده‌ها و … استفاده می‌شود. این انکر را اغلب برای بتن‌های بدون ترک به کار می‌برند. نحوه کاشت و نصب این انکر انبساطی مانند سایر انواع مکانیکی بوده و به‌راحتی انجام می‌شود. HAS-1090 با متریال مختلفی ساخته شده، اما معروف‌ترین آن‌ها فولاد با روکش روی است که کاربرد بسیار زیادی نیز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید انواع میلگرد و انکربولت با همکاران ما در آیین صنعت در ارتباط باشید.

پاسخگوی آنلاین