چرا انکر بولت را از شرکت آیین صنعت خریداری کنیم؟

چرا انکر بولت را از شرکت آیین صنعت خریداری کنیم؟

کیفیت و کارایی انکر بولت آیین صنعت به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در صنایع مختلف، نقش تاثیرگذاری در ایمنی و کارایی سازه و یا دستگاه‌ها و تجهیزات مرتبط دارد. بنابراین انتخاب پیچ‌بولت باکیفیت و استاندارد می‌تواند به صورت مستقیم روی کیفیت نهایی پروژه و به صورت غیرمستقیم در کاهش هزینه‌های مصرفی نقش داشته باشد. یکی از مرغوب‌ترین انواع پیچ بولت داخلی، توسط شرکت نورد فولاد آیین صنعت تولید و عرضه می‌شود. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

انکر بولت و رول بولت آیین صنعت

مزایای پیچ بولت تولید شرکت آیین صنعت

برخی از مزایای انکر بولت تولید شده توسط شرکت نورد فولاد آیین صنعت به شرح زیر هستند.

کیفیت مواد اولیه

میلگرد به کار رفته در ساختار انکر بولت آیین صنعت، با استفاده از شمش‌های فولادی با درصد خلوص بالا تولید شده‌اند و از نظر ترکیب شیمیایی و خواص فیزیکی در بالاترین سطح استاندارد قرار دارند. استفاده از میلگردهای کششی که از مقاومت کششی بالایی برخوردارند و در مقابل فشارهای فیزیکی و تنش‌های مکانیکی تغییر شکل نمی‌دهند، یکی از مزایای شاخص پیچ‌های بولت برند آیین صنعت است.

استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مکانیزه

از آن‌جایی که ویژگی‌‌های فیزیکی پیچ بولت مانند شکل ظاهری و نوع برش در کیفیت نهایی و کارایی این پیچ‌ها موثر است، برش درست میلگرد برای تهیه پیچ نقش تعیین‌کننده‌ای در کیفیت نهایی پیچ‌های انکربولت دارد. شرکت نورد فولاد آیین صنعت برای تهیه پیچ‌های انکر بولت از دستگاه‌های هیدرولیک برای برش میلگرد استفاده می‌کند، در نتیجه پیچ‌بولت‌های برند آیین صنعت از شکل ظاهری ایده‌آل‌تر و کارایی بالاتری برخوردار اند. لازم به ذکر است که این شرکت هم‌چنین در تمامی مراحل تولید انکربولت از ساخت و برش میلگرد تا بسته‌بندی پیچ‌های انکربولت از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌کند. استفاده از تجهیزات مکانیزه مدرن یکی از دلایل محبوبیت محصولات تولید شده توسط شرکت آیین صنعت است.

مقاومت و ماندگاری بالای پیچ‌بولت

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در افزایش طول عمر و ماندگاری محصولات فولادی نفش موثری دارد، مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی است. از آن‌جایی که انکربولت‌ها در نصب سازه‌های مهمی چون آسانسور، پله برقی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند، علاوه بر اینکه هر گونه پوسیدگی در انکربولت ممکن است ایمنی افراد و سازه را به خطر بیاندازد، تعویض پیچ‌بولت به سادگی ممکن نیست. بنابراین طول عمر انکربولت‌ها و پیچ‌ بولت برای صنایع اهمیت زیادی دارد. انکر بولت آیین صنعت با استفاده از فرآیند گالوانیزاسیون سرد که بالاترین فناوری در مقاوم‌سازی فلزات در برابر پوسیدگی و خوردگی است، تولید  شده‌اند و از مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالایی برخوردار هستند.

برخورداری از استانداردهای مهم

برخورداری از استانداردهای مهم یکی از پارامترهایی است که نشان‌دهنده کیفیت مطلوب و کارایی بالای محصولات تولید شده است. پیچ‌ بولت‌ های تولید شده در شرکت آیین صنعت طبق بالاترین استانداردها و  با بهره‌گیری از دانش فنی و تجهیزات مدرن تولید شده‌اند.انکر بولت آیین صنعت از استانداردهای DIN ۹۳۱ و DIN ۹۳۳ برخوردار هستند و در گریدهای مختلف تولید می‌شوند. داشتن این استانداردها باعث می‌شود پیچ‌بولت‌های آیین صنعت قابلیت استفاده برای انواع پروژه‌ها را داشته باشند.

دانش فنی و کادر مجرب

بهره‌گیری از دانش فنی و کادر مجرب و باسابقه برای تولید انواع محصولات این شرکت آیین صنعت از جمله انکر بولت آیین صنعت ، در کنار تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه باکیفیت یکی دیگر از دلایل محبوبیت و برتری پیچ‌بولت تولید شده توسط این شرکت است.

بسته‌بندی باکیفیت

رعایت نکات فنی و بسته‌بندی متناسب با نوع محصول و کاربرد آن یکی از پارامترهایی است که هنگام استفاده از تجهیزات فنی حساس مانند پیچ‌بولت‌ها نقش مهمی در ایمنی پروژه و نتیجه نهایی آن دارد. انکر بولت های آیین صنعت استفاده از تجهیزات پیشرفته و رعایت تمام نکات فنی بسته‌بندی می‌شوند.

سخن پایانی

انکر بولت آیین صنعت از جمله تجهیزات پرکاربردی هستند که با وجود کوچک بودن تاثیر بزرگی در نتیجه نهایی پروژه‌های مرتبط دارند. کیفیت پیچ‌بولت می‌تواند در ایمنی پروژه و کاربران، ایمنی سازه، طول عمر سازه، زمان اجرا پروژه و … نقش موثری داشته باشد. شرکت نورد فولاد آیین صنعت، با حدود دو دهه سابقه درخشان در تولید انواع محصولات فولادی یکی از موفق‌ترین برندهای داخلی در این زمینه است. استفاده از مواد اولیه مرغوب، تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته و بهره‌گیری از دانش فنی و کادر متخصص، منجر به تولید محصولاتی با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی توسط این برند شده است. بدیهی است آنچه در این مقاله پیرامون کیفیت پیچ‌بولت‌های تولید شده توسط آیین صنعت بیان کردیم، گوشه‌ای از ویژگی‌های مثبت این محصول است که برای تمامی محصولات برند آیین صنعت هم صدق می‌کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان جهت خرید انکر بولت و یا میلگرد ساده با همکاران ما در آیین صنعت تماس حاصل فرمایید.

پاسخگوی آنلاین